HTML

Kulturkoszt

Szeretjük a vidám henteseket, akik viccelődnek, miközben húsbárddal darabolják a csontos karajt. Ha valaki a fülünkbe suttogja, hogy patisszon, bármire képesek vagyunk. Tavasz elején minden nap izgatottan térünk be a zöldségeshez, mert tudjuk, hogy az évszak kezdetét nem a meteorológia, nem is a csillagászat, hanem a hónapos retek megjelenése jelzi a legpontosabban. Megtanultuk, hogy az articsóka nem madár, és hogy a gazdag ember is vízzel főz. És hogy mi hoz még lázba? Nincs jobb, mint komolyzenére csirkemájat simogatni, vagy egy izgalmas krimi olvasása közben éles késsel friss gombát szeletelni. Kivesézünk minden élőt és holtat. Megkóstoljátok?

Friss topikok

  • Momina: Nem ezért szoktam le a fekete teákról, hanem azért, mert a gyümölcstea ízét jobban kedvelem. De il... (2012.05.04. 13:29) Vallomások teáról, városról
  • hoffmannercsi: Mostmár rémlik, hogy mesélted ezt, csak nem tudtam, hogy ennyire komoly...Szerintem is sok finomsá... (2012.04.27. 13:25) Dr. Csonthéjas finomság
  • hoffmannercsi: Ez nagyon szimpi kaja, ismerem ezt a babot, nagyon finom. Angolzellert is gyakran főzök levesbe. J... (2012.03.29. 18:50) Babra megy a játék
  • Fibi Büfé: köszi a lájkot! az ananászlevest legközelebb rizstejjel készítem és akkor már senki nem köthet bel... (2012.03.15. 13:56) Gömbölyű örömök
  • Edit Piláf: @Old Boy: Hajrá, csak bátran! :) (2011.05.29. 12:45) Felhorzsolt illatok

Linkblog

Hová mozduljunk ki a barlangunkból? Programajánló Edit Piláf szemével

2012.03.19. 09:00 Edit Piláf

Étteremhét, március 27 – április 1.

Ezen a héten közel 50 felső- és középkategóriás étteremben tudtok egy 3 fogásos menüt kipróbálni 3.000 Ft-ért. És ebben a szervízdíj is benne van!

Foglalok!

Pekka a városban…, február 9 – március 23.

kArton Galéria 1054 Budapest, V. kerület, Alkotmány utca 18.

Még munkás éveim elején a Nokia-nál dolgoztam. Sok szép emlék köt oda. Akkoriban ismertem meg a finnek mentalitását, humorát, kultúráját. Épp ezért ezt a kiállítást nem hagyom ki! Péntekig még ti is megnézhetitek!

Én sem hagyom ki!

  A színházcsináló, március 30.

Pesti Színház 1056 Váci utca 9.

Kern Andrást valaki vagy szereti, vagy nem. Én szeretem, ahogy játszik, a szakma iránti szeretet és alázat süt róla ennyi év után is. Ezt a darabot már régen kinéztem, mert a témája pont ez: „a színház gyönyörének és keservének kacagtató és szívbemarkoló bizonyítéka”. Februárban Kern András betegsége miatt többször elmaradtak előadások, remélem, most már jobban van Kern Művész Úr, és a darabot is megnézhetem.

Irány a Pesti Színház!

 Loreena McKennitt koncert, március 27. 20.00

Papp László Budapest Sportaréna

Egy barátnőm hívta fel a figyelmemet erre a kanadai énekesnőre. Először nem igazán tetszett, olyan Gyűrűk Ura hangulatom lett tőle. Aztán másodjára sem nyerte el a tetszésemet. Míg végül rájöttem, hogy ez a világon a legjobb háttérzene főzéshez! Ebből következik, hogy én a koncertre nem megyek el (hacsak a háttérbe nem állítanak fel nekem egy konyhát), de hátha megtalál az ajánlatom valakit, aki az ilyen stílusú zenékért rajong.

Nekem tetszik!

 


  Léni néni, április 1. 10.00 és 15.00

Debrecen, Diószegi Sámuel Közép- és Szakképző Iskola tornaterme

Végül engedjétek meg, hogy egy olyan programot ajánljak, amiben én is érintett vagyok. Ez nem áprilisi tréfa! Az Ad Hoc színház, melynek tagja vagyok, már bő egy éve játsza H. Keroul – A. Barré: Léni néni című zenés bohózatát. Ha április 1-jén épp Debrecenbe visz az utad, vagy esetleg ott laksz, akkor gyere el, és nézd meg ezt a habkönnyű, kikapcsoló darabot. Külön köszönet az iskolának, hogy meghívtak minket. Jó kezdeményezésnek tartom, hogy egy iskola így is megpróbálja a falai közé csalni a kultúrát.

Debrecenbe kéne menni...

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: élesztő pesti színház kern andrás loreena mckennitt papp lászló budapest sportaréna léni néni étteremhét finn kortárs kiállítás a színházcsináló diószegi sámuel közép és szakképző iskola


A bejegyzés trackback címe:

https://kulturkoszt.blog.hu/api/trackback/id/tr124323865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása